Skrivet av: fantasyflickan | januari 8, 2010

Överraskningarnas man

Och så låg jag här hemma i sängen och tyckte synd om mig själv eftersom jag är förkyld. Då kom sambon in och gav mig ett fyrkantigt ganska tungt paket. – Var så god här får du en present av mig, sa han. Jag undrade vad sjutton det kunde vara för någonting och när jag fick upp det såg jag till min förtjusning: En box med Charlaine Harris sju första True Blood-böcker!

Snacka om att veta hur man piggar upp en boktokig sjukling!


Svar

  1. Perfekt sjukläsning! Lagom spännande så man håller sig vaken, men inte så komplicerat för en mosig hjärna. Bra sambo. :-)

  2. Visst är han! Han har dessutom fixat tre matlådor till mig inför nästa vecka. Inte så dumt.

  3. Jag önskar mina föräldrar kunde ge mig såna paket när jag är sjuk! Men men, jag får väl nöja mig med all choklad farsan brukar dra hem istället :P
    Verkligen härligt paket du fick! :)

  4. Det är romantik det. :)


Lämna en kommentar

Kategorier