Skrivet av: fantasyflickan | januari 19, 2010

Med Modesty i mitten

Min bokhylla är fortfarande ett work in progress. Jag kan inte bestämma mig för riktigt hur jag vill ha det. Mittenhyllan och hedersplatsen har vigt åt min Modesty Blaise-samling. Men sen vet jag inte. Dessutom har jag insett att jag måste köpa till fler hyllor annars blir det ett irriterande stort hål längst ner där jag får stapla böckerna på höjden i stället.

Jag hade tänkt köpa till hyllor till bokhyllan bredvid också, men då visar det sig att Billy inte görs i 60 cm längre, bara 40 och 60, så där rök den idén. Det betyder dessutom att jag inte kan köpa till den extrahyllan man kan ha högst upp. Det skulle ju se väldigt konstigt ut att ha det bara på den ena hyllan. Jaja…jag får nog fundera lite mer på bokorganisationen i hyllan.

En hel fantasyhylla kanske…förutom Modesty då, hon ska vara där hon är. På hedersplatsen i mitten.

Responses

  1. Bilder! Bilder bilder bilder.

    • Kommer, men inte förrän jag är klar. Det är ju bara Modesty-hyllan som är fin. På de nadra har jag bara staplat en massa böcker för att sortera och eventuellt flytta till annan hylla. (Och så måste jag komma på hur man laddar upp bilder på bloggen. Satt skitlänge med den där Haiti-länken för att den skulle se bra ut och hamna på rätt ställe.)

  2. Jag har en hel 80 cm Billy med bara Fantasy (och så flödar det in på några hyllor i nästa Billy oxå) och det beror nog på att jag så ofta fastnar för långa serier exempelvis Terry Pratchetts böcker och Robert Jordan.. I förra veckans Bokusinköp var det dock inte en enda fantasybok, jag har just nu fastnat i ett chicklit-träsk..


Kommentera

Kategorier

