Skrivet av: fantasyflickan | februari 14, 2010

Dåligt med lästid

De senaste veckorna har det inte blivit mycket läst. Därav den dåliga uppdateringen på bloggen. Dessutom började ju några nya tv-serier som jag var tvungen att kolla in, The legend of the seeker, som jag tyckte var helt ok, och Vampire diaries, som var lite väl mycket torårsdrama för min smak, men ändå rätt kul. Och snyggingen Ian Somerhalder som den onde vampyren Damon Salvatore var ju inte helt fel ;-).

Hurra för TV6 som har vett att köpa in lite kul serier.

Nu hoppas jag bara att veckan som kommer för med sig lite lästid. Jag har ju knappt kommit in i The blind assasin som jag lånade för flera veckor sen nu. Jag vill läsa!

Responses

  1. Hur kan du ha tid att läsa något alls nu, det är ju OS för böfvelen :)

    • Och jag kunde inte bry mig mindre ;-) OS är ju inte min kopp te liksom. Läser hellre en bok, eller ser nån dålig serie på tv, eller städar, diskar och tvättar eller nåt sånt.

  2. Åhh, den är ju jättebra! Jag gillar generellt Margaret Atwood iofs.


Kommentera

Kategorier

