Skrivet av: fantasyflickan | februari 22, 2010

Vem skrev om Cesar Milan?

I dag är jag lite arg på mig själv. Jag skrev en kommentar på en bokblogg här om dagen, det handlade om hundar och Cesar Milans bok om hunduppfostran (inlägget alltså, inte min kommentar.) Nu tänkte jag att jag skulle kolla om det skrivits något mer och då kommer jag inte ihåg vilken blogg det var!

Väldigt irriterande! Jag surfade runt på en himla massa bokbloggar (och andra bloggar också för den delen) just den där dagen och jag kan för mitt liv inte minnas vilken blogg det var. Jag har försökt att gå tillbaka i mina egna digitala fotspår för att hitta inlägget, men hittills har jag inte lyckats.

Ett bättre minne, eller uppgifter om vilken blogg det var mottages tacksamt.

Responses

  1. Jag skrev om honom i förra veckan, kanske var det där du såg det?
    http://calliope-books.blogspot.com/2010/02/mycket-cesar-lite-hund.html

    • Ja just det, det var det ju! Tack! Har hållit på hela dagen och försökt komma på vem det var. (Ja så jobbade jag lite emellanåt också ;-) )


Kommentera

Kategorier

