Skrivet av: fantasyflickan | april 15, 2010

Bästa biblioteket II

Är mycket tacksam för att biblioteket i Höganäs har så snälla och trevliga biblioteksassistenter som låter mig överskrida omlåningsgränsen. Eftersom jag knappt har haft tid och ork att läsa den senaste månaden har jag lånat om en bok för många gånger. Det är Alastair Reynolds Revelation space. Det var inte heller den allra lättaste boken att komma in i, och just när jag kommit igång går min lånetid ut!

Men precis som jag så konstaterade den trevliga tjejen jag pratade med att det nog inte var någon rusning efter just den boken. Så jag fick låna om den en gång till. Jippeee! Nu ska jag bara hinna läsa ut den också…

Responses

  1. Att de har den boken överhuvudtaget är ju rätt fantastiskt! Själv har jag lånat den av en kompis, men har inte riktigt kommit in i den trots att jag har haft den i ett par år…

    • Jag har bara bott i Höganäs kommun i två år nu men jag är väldigt imponerad över deras bokutbud. Jag har bott på ganska många ställen och Höganäs bilbiotek slår de flesta på fingrarna, särskilt när det gäller fantasy och sf.


Kommentera

Kategorier

