Skrivet av: fantasyflickan | april 28, 2010

Fyndade på Friskis II

Nu har jag gjort det igen. Efter träningen stannade jag till framför bokhyllan på mitt Friskis&Svettis. Där kan man byta till sig böcker och mina ögon fastnade på Tag mig, tag mig med dig av Lauren Kelly. En bok som jag har tänkt många gånger att jag skulle läsa. Nu fick jag syn på den i hyllan och den såg nästan helt ny ut. Förmodligen oläst. Jag kunde förstås inte hjälpa att jag lät den följa med hem.

Problemet är bara att jag nu är skyldig Friskis TVÅ böcker. Jag har fortfarande inte tagit med någon bok i stället för den första jag hittade. Och jag tycker inte jag kan fuska och låta bli att ta med någon bok i stället. Det är ju inte rättvist mot de som redan delat med sig av sina böcker.

Nu får jag väl fundera på vilka två böcker jag kan tänka mig att skiljas ifrån…

Responses

  1. Vad duktig du är som tränar! Du skulle ju kunna ställa ditt det exemplaret av Amberville som jag har läst för du har ju den inbunden också.. Jag kan be föräldrarna lägga den på lådan om du vill?

    • Det behövs inte. Jag är nog lite larvig, för jag vill ha båda. Funderar på att skänka mina Peter Robinson i stället. Har två som jag har läst och det är inte troligt att jag kommer läsa dem igen. Och vill jag absolut göra det har pappa dem i hyllan.


Kommentera

Kategorier

