Skrivet av: fantasyflickan | maj 20, 2010

Har bytt en bok i dag

Jag hade först tänkt mig ett evenemang som involverade hela företaget, med ett bokbytarbord i receptionen som alla

kunde ta del av. Men orken tröt och det slutade med ett mejl till mitt lilla jobbteam. Några blev riktigt entusiastiska, men till slut var vi bara två som ha


de tagit med oss böcker. Som tur var lyckades vi båda hitta något bland varandras böcker (vi hade tagit med flera) och jag bytte Stephen Kings Dreamcatcher mot en välläst kultklassiker, The Dice Man av Luke Rhinehart.

Responses

  1. Du läser en genre som jag själv har svårt för att greppa. Men jag tycker om Stephen King och vi tycker båda om brittiska kriminalserier så vi har ju något gemensamt i alla fall :-)

    Kul att du tittade in förresten och du är varmt välkommen åter!

  2. Vad roligt med bokbytning! Har inte hört något om det så här långt norrut..

    Jag har haft Tärningsspelaren i flera år men aldrig kommit mig för att läsa den så säg till om den är bra och något jag bör prioritera!


Kommentera

Kategorier

