Skrivet av: fantasyflickan | juni 1, 2010

Bloggtorka

Nu har jag varit himla dålig på att uppdatera här under en tid. Det är bara för att jag har haft så mycket att göra och i helgen hade mitt mobila bredband ingen mottagning, så det var bara att vänta tills det kom igång igen. Eftersom jag är mitt emellan två jobb hade jag heller ingen möjlighet att blogga på jobbet. (Ok, det kanske inte är något vi ska uppmuntra, men när man har rast kan det ju hinnas med ett inlägg eller två ;-)

Så snart jag har storstädat lägenheten, tvättat och i alla fall påbörjat packningen inför sommaren sska jag försöka komma ifatt med lite recensioner av det senast lästa. (Och eftersom städningen går något trögt lär det inte bli förrän tidigast i morgon kväll. Men det kommer.)

Responses

  1. Då ska du med andra ord åka hemåt i helgen? Kanske vi ses då :)

    • Åker på fredag. Tror jag. Börjar jobba på måndag. Är du hemma då? I så fall MÅSTE vi ses!

  2. Mmm, det håller jag med om! Hörs på fredag då :)


Kommentera

Kategorier

