Skrivet av: fantasyflickan | september 16, 2010

För mycket av det goda

Nu har jag plötsligt så mycket att läsa att jag inte vet riktigt var jag ska ta vägen. Mina David Brin-böcker ligger fortfarande orörda och jag har en hel laddning från turen till biblioteket i går. Till råga på allt ”råkade” jag även beställa Nick Perumovs senaste när sambon skulle beställa lite studielitteratur på AdLibris. *Hoppsan*

Mitt dilemma nu är var jag ska börja någonstans. Ja, först ska jag väl läsa ut Murakamis Norweigan wood. Jag är just nu någonstans på mitten och den ska tillbaks till bibblan först. Jag beställde dessutom en härlig hundbok från AdLibris som jag bara längtar efter att lägga vantarna på. Hjälp!

Responses

  1. Det är inte lätt att veta var man ska börja. Men det är ändå ett ganska angenämt problem :-) Det vore värre om man inte hittade något att läsa.

  2. Äsch, man kan nog inte få för mycket böcker, det är bara att inse det.. det är inte böckerna som är för många, det är tiden (och bokhyllorna) som inte räcker till.

    Har läst på ”Bokcirkeln” av Elizabeth Noble länge nu men snart tar den nog slut (kanske inte det allra bästa betyget att ge en bok) och jag kan sätta tänderna i något nytt. Kanske blir jag sugen på lite syraregn a la Perumov nu när höstmörkret sänker sig.. man vet aldrig :)


Kommentera

Kategorier

