Skrivet av: fantasyflickan | november 22, 2010

Efterlysning: Fighting fantasy bokspel

Jag har fått en efterlysning från en vän till en vän:

Har du eller känner du någon som har ”Fighting Fantasy-böcker” av Ian Livingstone & Steve Jackson? (Ett spännande fantasy-äventyr där DU är hjälten”).
Populära bokspelsäventyr från 1980-talet.
Jag är MYCKET intresserad av att befria ägaren från dessa (naturligtvis med ersättning).

Jag har de första fyra böckerna, så det är framförallt:
BOKSPEL – ÄVENTYR 5 ”TJUVARNAS STAD”
och
BOKSPEL – ÄVENTYR 6 ”FASANS LABYRINT”
som är av största intresse. Naturligtvis om det finns fler böcker i denna serie översatt till svenska så hojta till.

Om det är någon därute som har, eller känner någon som har ett ex av böckerna och kan tänkas skiljas från dem så mejla mig på fantasyflickan@gmail.com

Responses

  1. Fasans Labyrint ser ut att finnas på antikvariat.net, efter en snabbkoll jag blev nyfiken på de här :) Hänger de ihop eller är det fristående äventyr?

  2. Jag vet faktiskt inte, jag har inte läst dem själv, men jag kan skicka frågan vidare.


Kommentera

Kategorier

